loading...
آموزش آشپزی ، دستور تهیه غذا، دستور پخت
سوپ گوجه فرنگی

این سوپ خیلی ساده است یعنی من ابتکاری درست کردم البته تنوع دستور سوپ گوجه تو سایت ها فراونه ولی من از مواد خیلی ساده و کمتری استفاده کردم و طعمش هم خیلی خوب بود

ابتدا 2 تا پیاز و نگینی سرخ کردم و 3 حبه سیر له شده و همراه با پیاز تفت دادم سپس گوجه هارو تکه تکه کردم و تو غذا ساز له اش کردم و ریختم تو پیاز ، کمی اب مرغ هم داشتید اضافه کنید اگرنداشتید اب بریزید با یه قرص مرغ ، یادتون باشه نمک نزنید چون قرص مرغ خودش نمک داره . بعد که کمی قل خورد و جا افتاد فلفل و ترشی هم می ریزید کمی فلفلی تر باشه خوشمزه تر میشه در آخر هم جعفری خورد شده و سریع شعله و خاموش کنید تا رنگ سبزی برنگرده....

به همین راحتی و به همین خوشمزگی

اینم عکس گوجه ها تو میکسر


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟