loading...
آموزش آشپزی ، دستور تهیه غذا، دستور پخت

تزيين ساندويچ به شکل هديه
همانطور که از تصوير پيداست، برش هاي مربع شکل نان تست و کالباس و پنير را روي هم قرار دهيد و يک هديه زيبا بسازيد.

 

تزيين ساندويچ به شکل تخته بازي
مي توانيد مقداري پنير و کالباس را ميان دو نان تست قرار دهيد و روي نان را با برش هاي کالباس به شکل مربع و دايره هاي پنير تزيين کنيد. به جاي کالباس و پنير مي توان از پنير و کره استفاده کرد.

 

تزيين ساندويچ به شکل گربه در حال پيپ کشيدن
از نان تست، همراه چند نخود پخته شده، گوجه گيلاسي، يک مقدار شويد، کالباس، يک چوب شور و زيتوني که هسته آن را خارج کرده ايد، ساندويچ جالب زير را درست کنيد.

 

تزيين به شکل جزيره
نان تست را به شکل نامرتبي برش داده و مقداري پنير، کالباس و يا هر چيز ديگر داخل آن بگذاريد. از يک شاخه کوچک جعفري هم به عنوان درخت جزيره استفاده نماييد. روي زمين جزيره هر ماده غذايي ديگري که تمايل داريد قرار دهيد.

 

تزيين ساندويچ به شکل دمبل ورزشي
يک برش دايره اي نان، يک برش پنير، يک برش کالباس و دوباره يک برش نان تست را در نظر گرفته و وسط آنها را سوراخ کوچکي ايجاد کنيد. يک تکه چوب را درون مرکز دايره ها قرار دهيد تا به شکل يک دمبل درآيد.

 

تزيين به شکل چکمه
يک لايه نان در نظر گرفته و بعد لايه هاي مورد نظر از مواد غذايي را روي آن قرار داده و سپس يک لايه ديگر نان روي آنها قرار دهيد. با دقت و با توجه به شکل آن را به صورت يک چکمه و يا هر شکل ديگري برش دهيد.

 

تزيين ساندويچ به شکل مربع رابيک کيوب
يک برش نان در زير قرار داده و بعد برش هاي مکعب شکلي از پنير و کالباس را مانند شکل روي هم قرار دهيد. سپس يک لايه ديگر نان را روي آنها بگذاريد.

 

تزيين به شکل پازل
براي تفاوت رنگ ها از دو نوع نان تست استفاده کنيد، مثلا نان تست ساده و سبوس دار يا جو. مي توانيد نان را با قالب هاي آماده قالب بزنيد يا با هنر خودتان برش بزنيد و نان هايي به شکل پازل ايجاد کنيد. ميان نان را با کالباس، پنير و هر ماده غذايي ديگر پر کنيد.

 

تزيين به شکل گل
در اين تزيين جالب نان تست ابتدا به شکل دايره برش زده مي شود. سپس اين دايره با برش هايي که در سطح آن مي خورد شکل گلبرگ به خود مي گيرد. از دو نوع نان تست (نان ساده و نان سبوس دار يا نان جو) استفاده کنيد.
بين نان ها را با پنير يا کالباس يا هر چيز ديگر پر کنيد. از پوست خيار براي ساقه ها و خود خيار براي برگ ها استفاده نماييد. براي مرکز گل ها از رول گوجه فرنگي و يک تکه کوچک هويج استفاده کنيد.

 

تزيين به شکل پروانه
نان را به شکل پروانه که بسيار آسان است برش دهيد. سپس از تکه هاي خيار، هويج و گوجه براي تزيين آن استفاده نماييد. توجه نماييد که با هر ماده غذايي ديگري مانند پنير، زيتون، کالباس و غيره بسته به سليقه خود مي توانيد اين ساندويچ را تزيين کنيد.

 

تزيين به شکل خرس
نان را شبيه صورت خرس برش بزنيد. سپس از پوست خيار براي دهان، چشم، ابرو و بيني آن استفاده کنيد.

 

تزيين به شکل ميمون
يک تکه بزرگ نان در نظر گرفته و روي آن کره بادام زميني بماليد. از دو برش حلقه اي موز و سه دانه کشمش براي چشمهاي آن استفاه کنيد. بقيه اجزا را نيز مانند شکل برش زده و کنار هم قرار دهيد.
اين تزيين براي کودکي که تمايلي براي خوردن صبحانه ندارد، مي تواند مورد استفاده قرار بگيرد.

 

تزيين به شکل جغد
از تخم مرغ آب پز شده، زيتون، خيار و هويج براي تزيين اين جغد استفاده کنيد.

 

تزيين به شکل کوآلا
اين تزيين بسيار ساده است. مي توانيد برشهاي مريع شکل نان و پنير را روي هم قرار داده و از دو برش حلقه اي خيار به عنوان گوش و نصف زيتون سياه براي بيني آن استفاده نماييد. دو برش کوچک گرد هم براي چشمهاي آن در نظر بگيريد.
اگر زيتون سياه نداشتيد از زيتون معمولي استفاده کنيد.

 

تزيين به شکل سوسمار
ساندويچ را طبق ميل خود آماده کرده و با استفاده از برش هاي خيارشور و با کمک خلال دندان سوسمار روي آن را تهيه کنيد.

 

تزيين به شکل گوشي تلفن
دو نوع متفاوت نان در نظر بگيريد و مانند شکل آن را برش بزنيد. سپس از برش هاي کوچک پنير براي دکمه ها و از کالباس براي نمايشگر آن استفاده نماييد..

 

تزيين به شکل موس کامپيوتر
سر نان باگت را برش بزنيد و مانند شکل قسمت جلوي آن را کمي خالي کرده و جاي آن کالباس بگذاريد. از پنير هم مي توان USB تهيه کرد.

 

تزيين به شکل پيانو
به شکل دقت کرده و نان تست را به دقت شبيه شکل زير برش بزنيد. از سه تکه خيار به عنوان پايه پيانو و از پنير هم به عنوان صفحه کيبورد آن استفاده کنيد. از يک برش هويج مانند شکل براي بالا نگه داشتن قسمتي از نان استفاده نماييد.

 

تزيين به شکل ماشين مسابقه
ماشين هاي مسابقه را با استفاده از نان باگت کوچک، کالباس و با کمک خلال دندان بسازيد. اين ماشين ها براي فرزندان پسر شما مي توانند بسيار مناسب باشند و آنها را ترغيب به خوردن کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟